Een goede financiële administratie is onmisbaar voor iedere onderneming. Deze is niet alleen onmisbaar bij het bepalen van uw beleid, ook is zij tegenwoordig van cruciaal belang voor banken, kredietverstrekkers of de belastingdienst.


Onze dienstverlening gaat verder dan het uitvoeren van administratiewerkzaamheden. Zo begeleiden wij u bij een verandering binnen uw bedrijf zoals een overname of beëindiging van de onderneming. Maar ook wanneer u net start met uw onderneming, helpen wij u graag. Graag lichten wij onze diensten voor u uit zodat u een duidelijk beeld heeft van TG Administratie & Belasting.

Administratie: het verwerken van uw administratie, verzorgen van financiële overzichten, opstellen van prognoses en het begeleiden van ondernemers
Advies: financiële en fiscale analyses, begeleiding bij uitbreiding en inkrimping, omzetting van een eenmanszaak naar een BV structuur
Belasting: hulp bij aangifte van omzet-, inkomsten-, loon- en vennootschapsbelasting, overleg en onderhandelingen met de belastingdienst, bezwaar- en
beroepsprocedures
Jaarrekening: opstellen van de jaarrekening en het maken van publicatiestukken
Salaris: salarisverwerking, aanleveren van salarisstroken, jaaropgaven maken